tisdag 15 februari 2011

Träningsvärk och tisdag

Ja ni... igår var jag ÄNTLIGEN tillbaka på boxningen, men OJ SÅ JOBBIGT DET VAR ! Jag hoppade över några övningar, som t ex springstafetten på slutet (som jag inte ens tycker är rolig) men tycker ändå att jag hängde med bra.


Dottern A är ju hemma även idag och vi åkte faktiskt in till Norrtälje och gick på Mc Donalds...inte någon vanligt förekommande företeelse, men nu blev det så och det var riktigt gott.
Sedan var vi till apoteket där jag skulle hämta ut lite mediciner, och så kom ett sms om att min Ab Circle Pro hade kommit - så vi hämtade den!


Då jag skulle prova kände jag verkligen av träningsvärken, som blivit värre under dagen *ajajaj* Men det kändes helt ok, även om jag inte kunde svinga mig hälften så graciöst som hon på reklamen - men vänta några veckor, då ska jag spela in en egen film ! *haha*

Fick ju inte mindre än 80 tulpaner då jag fyllde år, och tog givetvis en bild av dem också...


Dottern F har varit med mannen på Cybergymnasiets Öppet Hus ikväll, men ingen av dem verkade särskilt imponerade... hon ska ju söka senast den 24:e så det börjar bli ont om tid nu...SPÄNNANDE! Hon vill ju helst gå på Rytmus i Sickla, så jag håller tummarna för att det blir så!

krameli

4 kommentarer:

  1. Duktig du är!! Jag har tagit fram min gymboll från toan/tvättstugan där den bott sedan innan jul. Gör en övning där jag sitter på bollen och bara reser mig lite grann och sätter mig ner.
    Bra övning för min rygg och även för benen.
    "Njut" av träningsvärken och hoppas den känns bättre i morgon.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Så kul att se dig i action och skoj att få börja träna igen kan jag tro. Det kommer jag med att tycka sedan. Just nu räcker det med jobb och allt annat man har omkring sig. Har i dagarna fått reda på att vi kommunalanställda i Borås skall få bada gratis i våra badhus här i stan, passar mig perfekt :) Kram

    SvaraRadera
  3. Du får ta det försiktigt men träningen!
    Underbar tulpan bild, synd dom vissnar!

    SvaraRadera
  4. Tack söta du :)
    Hoppas att du har haft en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera