torsdag 2 juni 2011

En liten lista...

Hittade en lista hos käraste Linda, så jag hängde på - gör det du med så jag får läsa DINA svar!

1. Snusar Du?
- NOT !
2. Röker Du?
- Nä, gjorde det en gång i tiden, men slutade för ca 20 år sen, vilket jag är otroligt glad över

3. Gör Du frukosten själv?
- ja, jag mixar min morgonshake :)
4. Har Du suttit i rätten?
Ja, på studiebesök
5. Har Du slagit ner någon?
- Jodå, det har hänt
 
6. Vad är det ondaste Du varit med om?
- hm... jag har ingen smärttröskel alls så jag tycker allt gör ont, men värst var det nog ändå när jag hade en inflammerad gallblåsa, i januari i år

7. Vad gör Du när Du blöder näsblod?
- har bara gjort det 2 ggr i hela mitt liv, och då blev jag mest bara förvånad...
8. När grät Du senast?
- härom kvällen
9. Vem kan Du prata med om ALLT?
- Bästaste M

10. Har Du solglasögon?
- *S* typ 40-50 par... men köpte ett par nya förra veckan :)

11. Vilka länder har Du besökt?
- Norge, Finland, Danmark, England, USA, Grekland, Spanien (Mallis), Estland och Frankrike
12. Vad heter Din hårspray som Du använder nu?
- Treasame (stavning?)

13. Vilken färg är det på tröjan Du har på Dig?
- dov grön


14. Känner Du någon som heter Niklas? -jodå det gör jag

15. Är Du blyg? -Nu kommer ingen att tro mig, men JO - JAG ÄR BLYG, inför nya människor. Då blir jag mest bara tyst och jag tror att många uppfattar mig som lite "snorkig" pgr av detta. Men då jag jobbar är jag ju inte ett dugg blyg, men då är jag också "Jenny- Tupperwarekonsulenten" och inte den "sanna" jag...

16. Är Du morgonmänniska eller kvällsmänniska? - Alltså, har inga problem att kliva upp på morgonen, men är gärna uppe sent på natten...det bara blir så, och då ORKAR jag inte kliva upp så tidigt...men EGENTLIGEN är jag en morgonmänniska, tror jag...

17. Har Du några grå hårstrån? - Nä,dem har jag färgat jue! ;)

18. Vart köper du de flesta av Dina kläder? -Kapp Ahl

19. Använder Du frisörschampo och frisörbalsam? -Är allergisk och har en hudsjukdom så jag kan bara använda shampoo med ketokonazol som man köper på apoteket

20. Hur mycket pengar har Du i plånboken just nu? 453 kr, men brukar inte ha kontanter så ofta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar