onsdag 16 juni 2010

I dag kom solen tillbaka!

Ja, idag är solen tillbaka hos oss och det känns genast mycket bättre :)
Men: vad som INTE kändes bra var att då jag vaknade i morse gjorde det ont i höften/ryggen och det strålar ner i vänster ben. Tänk alla år jag levt med den känslan- konstant- och hur lätt man glömmer bort hur det är, då man inte har värk..? Jag har inte haft ont på ca 3-4 år men nu är värken alltså tillbaka... *hrmpf* Ringde VC och förnyade ett recept på Citodon, så jag kan överleva och framförallt hålla igång så det inte "fastnar" i ryggen.
Varför jag fått ont? Ingen aning??? Kanske har jag gjort något tokigt utan att tänka på det, jag VET INTE :(

I kväll ska dottern A tälta med sin kompis, och dottern F blir väl bara hemma, tror jag...Just nu har de åkt till N-e med sina kompisar en stund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar