onsdag 30 juni 2010

Klev upp och såg att det var mulet... :(

Men efter lite diskussioner här hemma och med M i telefonen, bestämde vi oss för att dra till Mälby i alla fall. Och det ångrar vi INTE - för efter ett tag sprack det upp och blev väldigt varmt och solig istället, så tjejerna badade och vi hade en mysig dag i alla fall.

Min dator har inte alls velat koppla upp sig mot det trådlösa bredbandsmodemet de 2 sista dagarna och som tur är har min gamla klasskompis K och jag kontakt via fb, så hon kunde gå in i min dator och fixa till det till mig - och jag är SÅÅÅ tacksam <3

Skulle vara styrelsemöte på klubben, men det blev inställt, så jag åkte in och handlade lite istället, samt hämtade ut ett härligt paket ifrån Janet Store med massor av goa´brevpapper. Härligt!!!

I dag var det begravning för Rasmus Johansson i Turinge kyrka - R.I.P
Mina tankar har varit hos hans nära och kära och jag hoppas de fick en fin begravning, trots det sorgliga i att mista en 19-åring...tänder ett ljus för honom ikväll - igen...

1 kommentar: