söndag 15 november 2009

En dag kvar...

jaha, så är det söndagen den 15:e november. Dagen innan min operation...HJÄLP !!! I kväll kl 18 ska jag ringa avdelningen för att få veta vilken tid jag ska vara där, och jag hoppas att det blir tidigt på morgonen, så jag slipper tänka så mycket innan...

I dag har jag MASSOR av saker att göra, eftersom jag sedan kommer att vara ganska dålig och har ingen aning om när jag kan köra bil igen osv.

i går var det tävlingar på brukshundklubben och för att verkligen få tänka på annat så hade jag tagit på mig att vara i köket. Väldigt trevligt och ni må tro att mina nybakade bullar gjorde succé: "Va´?!?! Har du bakat dem HÄR, NU ???" :-)

Sedan var det bara att racea hem, duscha och fixa sig och åka in till Norrtälje för att se "Da Vinci Songcontest" där Felicia var med. Hennes låt heter "Power of love" och hon har skrivit både text och musik själv. Jätteduktig!
Uppträdandet gick bra. Hon var YNGST av alla, då de andra var i åldern 17-18 år och gick alla möjliga musiklinjer på gymnasiet...och så hade hon snyggast outfit *S*

Vann gjorde ett heavy metal-band, men själva tävlandet var inte så viktigt, utan Felicia var supernöjd med sitt framträdande och framförallt att de hade haft så KUL under repet som var hela dagen innan.

Då vi kom hem var jag supertrött och stöp i säng...(man blir trött av att baka bullar kl 8 på morgonen!)

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre... vi får se när jag syns här igen!
kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar