söndag 1 november 2009

Söndag natt

Hej och hå, här springer dagarna förbi i ett enda huj!
I lördags firade svärmor sin 70-årsdag och vi skulle givetvis dit. Vad ger man då till en 70-åring? Jo, vi tog en av våra fina picknickväskor som vi har i Tupperware (den gröna från v 24 för er som är insatta) och fyllde den med: ca 65 Rimbo-bullar, en stor strut med hemgjorda praliner och en burk med hemgjord cognacstryffel. Bullarna för att hon varje gång jag bjudit på dem sagt: "Åh, Rimbo-bullar, det har jag aldrig vågat mig på att baka, och de som är så goda..." och pralinerna för att det också är något som hon inte gör själv. Hur som helst blev det uppskattat! :-)

I dag har jag varit i Gävle på team-ledarmöte. Var trevligt, men mycket resa blir det ju...

Nu ikväll satt jag i soffan och stirrade på "Ensamma mamma..." och kände att jag faktiskt ville GÖRA något med kroppen, så jag satte på min tränings DVD från Må Bra, med funktionell träning och körde ett pass - härligt!

Har fått kontakt med en gammal klasskompis på Facebook, kompisen M, som jag är väldigt glad att höra ifrån. Vi hade mycket kul ihop på högstadiet och jag har funderat hur han har det osv. Nu vet jag -i alla fall lite!

Nej, dags att krypa till kojs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar