onsdag 27 januari 2010

Äntligen...NOT!!!

I går kände jag att NU är det allt dags att sätta igång och träna lite. Jag tog det lugnt hela dagen, men innan jag gick och la mig ställde jag mig på min Crosstrainer i 10 min. Kändes riktigt bra, var inte ens så jobbigt (jag måste väl tillägga att jag spärrat armbyglarna och bara trampade) Duschade och kröp ner i sängen...

I morse visste jag ju att det skulle bli storm framåt em så jag gick min runda med hundarna, ställde mig på crosstrainern och körde i 15 min. Kändes bra även denna gång och sedan åkte jag till Ica i Älmsta för att bunkra upp med lite mat.

Senare kom alltså stormen...och nog blev det storm alltid! ;-)

Men... ju längre dagen gick desto ONDARE fick jag i magen... *GAHHHH* Nu sitter jag här med rejält ont och kan väl bara konstatera att 10 + 15 min VAR för mycket, men hur ska jag veta om jag inte provar? Dr sa ju att jag skulle "Prova mig fram" och det var just det jag gjorde. Det jobbiga är ju att det inte känns JUST DÅ...

Har pratat med Lisa idag och vi ska ses med Baloo och Kajsa i helgen...så får vi se om det vill bli några nya valpar..? Spännande!!!

Det sprakar ur kaminen och viner i fönstren...ganska mysigt med oväder, då man sitter inomhus och inte behöver ge sig ut.

I morgon ska jag ta hand om Jacko medan pappa är hos tandis. Då blir Tuffla glad!

kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar