måndag 25 januari 2010

Irriterande!!!

Här satte jag mig och skrev ett lååångt inlägg, och så råkade jag komma åt någon knapp och VIPS så var all text borta..? *GRRR*

Min Facebook vill inte heller idag, så det är bara att konstatera att det INTE är min datordag idag...*hrmf*

Det största här hemma just nu är väl att Kajsa börjat löpa och jag vill para henne med Baloo igen. Maken är väl inte helnöjd med detta, men han är ju inte heller hemma på veckorna så varför ska han få ha någon åsikt ;-) Det blir nog enklare den här gången, då vi ju redan är "inkörda" och vet vad som komma skall, och vi kan ju hoppas att det INTE blir 10 st den gången...5-6 st vore mer lagom tycker jag...

Har varit på enhetsrådmöte på F´s skola och det var väl bra, förutom att vi bara var 4 st föräldrar där...ja, lärarkåren var inte särskilt representerad den heller, med 2 lärare, rektor och bitr rektor...That´s it!

Inedningen av butiken i källaren går framåt, även om jag inte är klar där - än...tar lite tid, då jag ju måste få en del hjälp av maken, som bara är hemma på helgerna, men det går absolut framåt.

tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar