lördag 30 januari 2010

Kajsa ville inte...

I dag tog jag med mig Kajsa och åkte till hennes kille, Baloo (pappa till hennes förra kull). De verkade jätteglada att se varandra igen och han började genast att uppvakta henne, och hon såg ut att vara med på noterna...tills han försökte hoppa upp på henne, då smackade det till av tänderna och hon satte honom på plats igen...stackarn, han försökte och försökte, men hon gav sig inte...så det var bara att hoppa in i bilen igen och åka hem. Vi ska prova någon dag i veckan igen, så får vi hoppas att det går bättre den gången - håll tummarna!

Fixade en kycklinggryta med salami till middag. Alice´s kompis Tessan ska sova här i natt, och David är ju så klart här, som varje helg. :-)

Tittade på Robinson och måste säga att jag är glad att Jimmy inte vann. Hasse har väl inte varit någon storfavorit direkt - jag gillar MATS!!! - men hellre Hasse än Jimmy, och så blev det ju oxå.
Nästa helg får vi ladda med grönsaker och dipp och titta på melodifestivalen istället.

I morgon ska M ta med sina kids och komma hit och åka pulka, om det inte är FÖR kallt då...(då får de gå till backen själva, för "tant Jenny" gillar ju inte kyla och snö *S*)

Tjing tjing!

1 kommentar:

  1. jag hade också hoppats på Mats vem som helst utom Anders!!!

    SvaraRadera