måndag 4 januari 2010

Måndag -nästan en vanlig vecka

Jaha, måndag och maken åkte iväg till jobbet i morse. Men det blir bara 2 dagars jobb, sedan ledig en dag, och sedan jobba 2 dagar innan det är helg igen...

Själv har jag inte gjort så mycket idag. Är andra dagen som jag tar en riktig promenad sedan min operation, och det har varit skönt, trots att jag sedan fått ont efteråt...måste kanske ringa KS i alla fall och fråga om det ska kännas så här mycket fortfarande? Kanske är det bäst att kolla upp det.

Fick mitt nya bokföringsprogram till firman idag, och det ingår även en hemsida i 1 år...ska sätta mig ner och fnula lite på vad jag vill ha med och inte vill ha med på den. Det svåraste är att bestämma sig, tycker jag...har tusen uppslag, men måste sålla lite.

Många av mina vänner på facebook har redan plockat undan julen, men jag avvaktar till "TjugondaKnut". Blir ju så himla mörkt då man plockar undan alla ljusen...

I morgon får vi besök av Simba, Tufflas helbror. Ska bli superroligt. Han väger nästan 1/3 mer än henne, men jag tror säkert de får kul ihop, och så får jag en trött valp igen *big smile*

1 kommentar:

  1. Hej gumman, du har fått en award av mig, se min blogg.
    kram monika

    SvaraRadera