fredag 12 februari 2010

Alltså, nu får det försvinna!

Ja, nu har det gått 2 dagar sedan min födelsedag och nu vill jag att snöeländet ska försvinna och att det blir vår! Jag vill ha krokusar, pärlhyacinter och andra vackra vårblommor i mina rabatter...snödropp ifrån taket och sol som gassar...men VAR ÄR VÅREN??? Såg en satellit bild i tidningen idag som visade att det är snö över precis HELA Sverige, hur stor är DEN risken egentligen???

I dag fyller även storebror år, så jag måste väl gratulera honom lite.

Fick skjutsa in dottern A till det andra intagningsprovet till Roslagsskolans musikklass, och hon sa att det var lätt. Så nu får vi hålla tummarna hela veckan , för man får svar på fredag.

Ska ta och baka lite matbröd till familjen och kanske blir det en eller en annan chokladruta, vi får se...känner mig halv-sjuk...eller på-gång-sjuk...mår inte bra, men är heller inte däckad...vi får väl se om det bryter ut under helgen..?

over and out!

1 kommentar: