söndag 14 februari 2010

Imorgon börjar jag!

Ja, nu har jag bestämt mig. I morgon kl 10.00 är det jag som åker till gymmet. Känns som att det faktiskt är dags att rycka upp sig och komma igång med träningen igen. Jag kan inte bara gå här och inte göra någonting. Kommer jag inte få ont då? Jo, det tror jag nog, och även om läkaren då har sagt att jag "gjort för mycket" så tänker jag "ta" det. (ja, jag kommer ju givetvis inte att ligga och vrida mig av smärtor, så hårt ska jag inte gå ut!)

Min plan är att jag ska gå en stund på löpbandet, sedan prova att lyfta lite - utan vikter - och sedan avsluta med att cykla. Lite kondition, lite styrka och förhoppningsvis ett ökat välmående. :-)

Sedan ska jag bli mer medveten om vad jag stoppar i mig, och ta kontroll över mitt liv igen.

Visst låter det bra? Nu får vi hoppas att det här "håller" men jag rapporterar vidare här - lovar!

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar