onsdag 17 februari 2010

Onsdag - följer planen

I går kväll tog jag och ställde mig på crosstrainern medan jag tittade på 22-nyheterna. Blev 30 min och 10,29 km :-) Sedan blev det skön dusch och sängläge.

I morse gick vi vår vanliga runda, hundarna, rådjuren och jag, och sedan kom Malin hit och vi fikade och la in lite på tradera.

Dottern F ska Praoa hos mig nästa vecka, så då ska vi försöka få ordning i nya butiken. Blir bra med lite hjälp, så kanske det händer något där nere.

Tog min vanliga kvällsrunda med Tuffla och vi tränade lite följaövningar, som gick över förväntan ;-)

Sedan sjönk jag ner framför datorn och tv´n och här sitter jag nu...Tror att jag tar en "sväng" på crosstrainern ikväll igen, och imorgon blir det gymmet en stund.

Så jag följer planen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar