torsdag 15 april 2010

Hinner inte träna !

Grrr...jag HINNER inte träna den här veckan - INTE bra!!!

I morse var Bästaste Malin och jag på bio. "Seniorbio" kl 10.00 -kostade bara 55 kr/st :-) Vi sänkte medelåldern i den där biosalongen rejält...*haha* Vi såg "It´s Complicated" och det var en rolig film. Blev många goa skratt där!

Åkte hem och packade tw-leveransen, och åkte tillbaka till N-e med en leverans. Sedan var jag till Willys och handlade, till brukshundklubben.

Väl hemma stoppade jag in ytterligare en leverans i bilen och åkte till Vedyxa, hitom Uppsala, med den. Skönt att få den resan gjord!

Då jag kom hem fixade jag en bulldeg på 1 liter och bakade STOOORA vaniljbullar, 48 kryddmuffins och 1 kardemummakaka , även dessa till Brukshundklubben. Ska åka dit och lägga dem i frysen i morgon. Ska även baka en del matbröd så att vi har där uppe, nu då kurserna sätter igång "på riktigt".

Fettprocenten har sjunkit till 37,1% - bra bra med tanke på hur lite jag hunnit motionera den här veckan. Mitt mål är att den ska ligga på 25%, då kan jag vara nöjd, men det lär väl dröja...första målet är 35%, och sedan får det bli 30%...Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar