torsdag 22 april 2010

Sen onsdag...

Jaha, så är klockan över midnatt - igen !!! Blir galen!
I dag har jag varit jättedålig med mina allergiern och mest har det känts i ögonen och i halsen. Så hela fm bara SATT jag??? Kom mig inte för att göra någonting..?

Kl 15 var vi ett gäng ifrån RBK som var till Sparbanken och tog emot ett stipendium på 52 000 kr, som vi ska använda till en ny stolpe med belysning till en av våra planer. Helt otroligt att en stolpe med en lampa kan kosta så mycket pengar???

Ute snöade det, och det var INTE Mysigt :-(

Hem en snabbis och sedan åkte jag till RBK, där Mika och jag kuverterade klubbtidningen + rensade ut lite i gamla tidningar, skrivelser mm som inte behöver ligga där uppe och "skräpa". Planerar menyn för lördagen och funderar på svampcrepes. Det är 16 st som ska ha lunch på klubben och crepes är ju lätt att göra i ordning innan och bara gratinera...vi får se...

Mika och jag lämnade klubben ca 22.10. På vägen hem låg det ett stort, på kört VILDSVIN på vägen...VEM kör på ett så STORT djur utan att flytta det ifrån vägbanan??? Hade jag inte sett upp hade min bil helt klart blivit bucklig...

Ska plocka lite här innan jag går och lägger mig, för i morgon kommer sotaren hit mellan 10-13

sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar