måndag 12 april 2010

Nu kör jag på!

Efter en tillfällig svacka med feber och elände så har jag nu tagit nya tag.
Började med en promenad med hundarna i det härliga vårvädret...MÅSTE köpa mig ett par nya gummistövlar för det blev blött om fossingarna på vissa ställen.

På ett ställe hade ett dike svämmat över, och det såg ut som en "pöl" som hundarna fick för sig att springa igenom...ni må tro att de såg snopna ut då det plötsligt blev tvärdjupt och de fick lov att simma en bit - snacka om spontandopp! <3

Sedan tog jag mig en kakaoshake och nu har jag precis spenderat 30 min på crosstrainern, medan jag såg dagens avsnitt av "Våra bästa år".

Har butiken öppen mellan 15-18 idag, och senare ska vi till gymmet, mina flickor och jag. Ja, Felizia kom hem igår kväll och nu känns det "som det ska" igen. Gillade inte alls att ha henne så långt borta...

Hon hade köpt rosa converse-skor till sin lilla syster och de blev väldigt uppskattade. Själv fick jag en OSCAR-STATYETT och "O-magazine"(Oprah Winfrey´s tidning) :-)

Ute är det strålande sol och jag måste gå ut och göra en mindre rolig sak...plocka hundskit...ja, det som göms i snö kommer upp i tö heter det ju, och det ser inte så fräscht ut med krokusar som växer intill en hög... Ja, är man lat och inte orkar gå upp i skogen med hundarna så får man göra denna mindre roliga angelägenhet...bara att sätta igång utan gnäll. Det finns ingen annan att skylla på än mig själv...

Fettprocenten var 39,9 i morse - inte bra !!! Men nu ska den ner, och jag har ju redan gjort lite den här dagen, och hoppas förbränna lite mer på gymmet ikväll. Rapporterar vidare i morgon!

Over and out my friends!
(lämna gärna ett avtryck på att du varit här!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar