tisdag 6 april 2010

Tillbaka på banan...

Ja, efter att ha haft feber i över en vecka så mår jag hyffsat nu. Näsan rinner i of men det är också det enda tecknet av förkylning.

I dag startade jag upp min valpkurs på RBK. Har en supersöt liten amstaff-tjej med som bara var sååå underbar!!! Jag tror att det kommer att bli en bra kurs.

Felicia smsáde att jag kunde ringa henne vid 16.30-tiden. De hade känt skalvet, men var ute och gick då det hände. I huset där de bor finns ett akvarium, och det hade visst splashat över, och saker hade ramlat ner ifrån hyllor osv, så nog kändes det alltid.

Nu ikväll åkte vi till gymmet, Alice och jag, och var där i 75 min. Kändes på löpbandet att jag varit sjuk, men nu är jag på banan igen!

I morgon ska jag besikta bilen 14.30...hrm...undrar hur mycket det kommer att kosta? Man får väl hoppas att det inte blir allt för dyrt?

sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar