tisdag 20 april 2010

Tisdag med massor av hund...dock ej mina egna...

Tisdag och jag har haft valpkurs på RBK kl 10.30
8 st superhärliga ekipage att jobba med och de är verkligen en trivsam grupp (fast så upplever jag de flesta kurser jag har, att man blir ett glatt gäng efter ett par gånger). I dag kunde de till och med berömma varandra och liksom "vågade" säga saker som : "Jamen det är ju stooor skillnad mot för då ni kom hit första gången" osv.

Sedan åkte jag hem några timmar, innan det var dags att åka tillbaka in till Norrtälje. Där åkte jag till vännen D och lämnade in min bil, som han skulle byta bromsrör på, medan jag var på RBK. Bakade 24 st vaniljbullar och stekte 44 st pannbiffar, så nu kan man få sig en smörgås med rödbetsallad och hemlagad pannbiff (istället för köpta studs...nej, jag menar köttbullar)

D var klar ungefär vid 21-tiden och det var alldeles lagom tills jag var klar med allt. I morgon ska Mika och jag fixa klubbtidningen, så den blir utskickad till alla medlemmar, och så lämnade jag kvar min "assistent" så jag kan baka lite mer bullar. Tänk...lite bulldoft får folk på så gott humör och det gör mig så glad att göra andra glada! :-)

Nu blir det lite facebooking innan det är dags att krypa ner i sängen.

sov gott!

1 kommentar: