måndag 12 april 2010

Mål

Ja, nu har jag kommit fram till att jag bara MÅSTE ha ett MÅL att jobba för! Tidigare i livet har det alltid handlat om att jaga vikten, och då jag jagat klart blev jag bara förvirrad och vilsen..?

I dag har jag satt upp nya mål. Sedan operationen har mina tidigare muskler omvandlats till fett...ja, jag har inte gått upp så mycket på vågen, som i fett procent, efter operationen. Detta måste naturligtvis återställas, och därför ska jag jobba för att få ner den.

I morse stod det 39,9% på mätaren och mitt första mål får bli att komma ner till 35% Det får bli mitt första delmål - GO JENNY!!!

Så idag har jag först varit ute på promenad i 1 tim 20 min, kört 30 min på crosstrainern, spenderat 1 timma på gymmet, och tagit en RASK promenad med Tuffla på 20 min. Det är en början!

Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar