torsdag 3 maj 2012

AJ !!!

Att laga en framtand utan bedövning skulle inte göra ont... men... någon som blir förvånad då jag säger att JAG fick jätteont, och det slutade med att Bengt fick bedöva lite i alla fall. och nu då bedövningen släpper kan jag säga att det är TUR att jag har lite painkillers här hemma... ajajaj... ...ja, jag VET - jag ÄR sjåpig!!! Ringde vc för att få ett nytt recept på kutanlösning till min hårbotten (har seborré och just nu är det INTE kul) och så sa jag till sköterskan att: "Ja, eg skulle man ju vilja att någon tittar på det igen,och se om det finns något annat man kan göra, som att tex äta något tillskott eller nåt, men det är ju så svårt för om några dagar kan den ju vara borta igen..." "-Men, kan du komma i morgon bitti då? Det finns en tid 8.30" Alltså... ibland är det hur svårt som helst att få en tid (särskilt om man är jättesjuk) men det här, som jag liksom levt med i massor av år: ja, då fanns det en tid nästa dag!?! Jaja, glad blev ju jag för det!!! Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv här i soffan... *buähhh* kramiz

1 kommentar:

  1. Ajajdå.. tur att du har piller hemma. Tack ang ugglan, hann inte mer än lägga ut den så var den såld sedan ;) Hoppas att du har det allra goaste nu. Jag har en natt kvar på jobbet sedan tar jag helg. Kram

    SvaraRadera