fredag 4 maj 2012

Hockey hockey hockey - jag vill inte se hockey!

Hur kan det komma sig att sporten får ändra hela tv-tablån? Helt plötsligt så utgår en massa program som jag vill se, för att det är Hockey? Jag menar så här: om jag vill se filmer - då betalar jag för en FILM-kanal. Det finns massor av SPORT-kanaler, men ändå så ändrar man den vanliga tablån pgr av hockey? Jag är inte emot sport, och kan visst vara road av att titta på det ibland, men då kan jag väl söka mig till en sportkanal då? Likaså är det med kvällstidningarna. Då man köper dem så INGÅR det en SPORT-bilaga, som jag inte ens öppnar, utan bara lägger åt sidan. Men "mina" bilagor, om inredning mm - dem får man KÖPA + att man måste köpa själva tidningen också -för det vore ju HEMSKT om man bara köpte bilagan... Men ALLA kan väl inte vara så intresserade av sport??? Det finns ju MASSOR av annat som man kan tycka är intressnt..? Jag har säkert dryftat detta tidigare, i något inlägg, men jag kände bara att jag måste få UR mig det här - NU !!! ...tur att jag spelade in "Revenge" igår så jag har något att se på ikväll ;) puss

1 kommentar:

  1. Jag såg revenge igår med, jag jobbade då det sändes. Tur att man kan se det i efterhand. Sporten japp.. tycker gott och väl att de kan ta extra betalt för de bilagerna med. ;) Kram

    SvaraRadera