fredag 4 maj 2012

Snabbaste läkarbesöket ever!

Ja, jag hade en tid hos en Dr kl 8.30 i morse för att "visa upp" min seborré och höra om det ev har kommit något nytt som man kan göra åt denna lite trista hudsjukdom. 8.27 ropades jag in, hon tittade lite i hårbotten och sa bara: "Ja, det är helt klart seborré, och det finns massor att läsa om det på nätet" Sedan sa hon tack och hej, och jag var ute i bilen 8.32 igen ??? WUT??? Jaja, hon skulle skriva ut recept på Betnovat kutanlösning (som jag använt mig av i typ 20 års tid mot detta) så jag får åka förbi apoteket senare idag... Jag som hade hoppats på att de hade kommit fram till att man kunde äta något tillskott eller kanske skriva ut en utlandsresa eller nåt ;) (det blir nämligen myckte bättre i solen) Skämt å sido... är tydligen bara att bita ihop och leva med det. krameli

2 kommentarer:

  1. Hej
    Då det brukar ta sådan tid i vanliga fall så glädjer det mig att höra om detta. Vården är inte det snabbaste vi har här i landet men det är tur att vi har den :)

    Fin blogg! :)

    SvaraRadera
  2. Gick snabbt för mig med då jag var på läkarstationen, det var in och ut metoden. Jag fick det jag ville ha i allafall. Hoppas att du får en fin helg. Kram

    SvaraRadera