torsdag 3 maj 2012

Tandis

Ja, i dag är det dags igen. Dags att träffa Bengt och Rosita, som är min tandläkare och hans assistent. Det är TUR att jag tycker så mycket om dem, annars skulle jag inte gå dit. Nej faktiskt, då jag kom till dem första gången hade jag inte varit hos tandläkaren på 9 år...förutom den kvackaren jag träffade ca 2 dagar innan jag var till dem, som lagade FEL TAND och MISSADE att jag hade en tand som var AV !!! Egentligen borde jag kanske vara mer tacksam mot honom, för om det inte vore för hans MISS så hade jag ju inte haft ont och kommit akut till Bengt och Rosita... haha, det gäller att hitta fördelarna med det som händer i ens liv :) I dag måste jag även mata snabeldraken, då det inte är gjort på 2 dagar, och ikväll har jag butiken öppen och hoppas på att få träffa många glada medlemmar. :) Jag har nu gått på enbart shakes i 15 dagar och har gått ner 7,1 kg - supernöjd!!! kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar