torsdag 15 mars 2012

Gissa vad???

Jo, just nu surfar jag runt på vårt nya bredband ifrån Telia !!! *BIG SMILE*
men jag får det inte att funka på min egen dator, bara på dotterns så jag får låna den så länge...så får jag klura ut hur man gör för att få till det på de andra datorerna här hemma :)

Var ju på utvecklingssamtal och det var, som vanligt, bara lovord som kom fram där. Det enda "negativa" var eg på solosången, där läraren vill att hon tillåter sig att sjunga fel, och sedan rätta till det, men som det är nu hör hon direkt om hon sjunger fel och då stannar hon och tar om ifrån början istället...Man föstår ju att han menar på att om hon t ex har en konsert och hamnar fel så måste hon kunna rätta till det istället för att börja ifrån början, men å andra sidan är det ju bara ett tecken på att hon faktiskt är väldigt musikalisk, då hon hör själv när hon "hamnar fel"... :)

Efter utvecklingsamtalet begav jag mig till mannen, i Alvik, och vi åt middag ihop (han åt pytt-i-panna och jag åt min shake). Sedan skjutsade han mig till bussen och jag var väl hemma här runt 21-tiden.

ja, och nu har även den här onsdagen passerat...

kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar