tisdag 20 mars 2012

Min allra första speed-date - med Arwid!

Ja, nu är det gjort! I dag har jag haft min första speed-date!Med Arwid, som är butikschef på "Clas" i Vällingby.

Ja, jag har ju varit på anställningsitervju. Den 14/6 ska "Clas" öppna sin nya butik i Norrtälje och de söker nu 12 personer som ska jobba där. Jag har sökt som säljare 50-75%. Först fick vi en kort presentation av företaget och sedan hade de 3 st rekryterare som hade dessa speed-dates med oss. Och "Min" date var alltså Arwid.

Det kändes bra att sitta där och prata med honom och jag tror i alla fall att jag gav ett bra intryck. Han verkade nöjd med det jag berättade och nu är det alltså bara att vänta. De kommer att ge besked inom ca 2 veckor. Man börjar jobba den 16/5, då ca 300 pallar anländer butiken, och ska plockas upp :)

Ja, så nu får ni hålla tummarna för att jag får chans på "Clas" :)

1 kommentar:

  1. Efter vad man kan läsa här och de övriga intervjuerna så verkar det som att allt har gått bra så nu hoppas jag att du blir en i gänget där. Vore ju underbart för dig. Kram

    SvaraRadera