torsdag 22 mars 2012

Skurkärring!!!

Ja, det är vad jag känner mig som! Med tre hundar som dels fäller all vinterpäls på mitt golv, och sedan springer in och ut genom dörren och drar in flera ton av lera, som sedan torkar, faller av och blir SAND på mina golv...jag dammsuger, torkar golven, dammsuger igen... *PUH* Jaja, jag VEEET - det är jag som ville ha hundar och jag älskar dem, men... jag måste väl ändå inte tycka att det här är så jäkla KUL, eller??? (Bara för att man skaffar barn och älskar dem över allt annat så finns det ju stunder då man bara vill kräkas på allt...typ...bra liknelse va´? *asg*)

Jag har nu upprättat en "Hundsluss" i hallen, och satt för med kompostgaller så de bara kan vara i hallen då de kommer in, lagt ut handdukar på golvet som de får ligga och torka på... det blir i alla fall LITE bättre, även om mycket skit åker med i pälsarna också...jaja, det är bara att stå ut :)

kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar