söndag 11 mars 2012

Jag fick aldrig någon fart på MANNENS DONG !!!

Nej, där var jag...alldeles ensammen hemma, heeela kvällen, utlämnad i min ensamhet och uppslukad av mellon, och så fort jag försökte koppla upp mig med mannens dong så GICK DET INTE !!! J-la skitdong han har!!! (...eller så är det min bärbara som är ding-DONG)

Men visst var den väl härlig - mellon!?! Vad MÅNGA bra låtar och olika gengres som var representerade, och visst märks det att man kommer längre och längre  ifrån det som var SCHLAGERFESTIVALEN, inte en enda äkta Schlager i finalen, men massor av BRA MUSIK !!!

Och visst var hon värd att vinna, Loreen, kommer bli en rikgit club-hit det där, men samtidigt tyckte jag synd om Danny... 2:a igen, och han HADE faktiskt det HÄFTIGASTE dansnumret - det kan INGEN ta ifrån honom!!! (är ju också en favorit då han sa att min dotter hade en väldigt bra sångröst, och sådant värmer ju en mammas hjärta - hejja Danny !!!)

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar