onsdag 14 oktober 2009

Blåsig onsdag


I morse vaknade jag med feber - igen! *SUCK*
Bredvid mig i sängen låg, för andra morgonen i rad, en raklång Tuffla (=valpen) och tyckte vi hade det sååå mysigt. hon kunde inte alls förstå varför matte började rya om att hon skulle hoppa ner osv...
Parvlade mig i alla fall upp, tog 2 alvedon och gick ut i skogen med hundarna. Blev en 30 min´s prommis i blåst och solsken. Var helt slut då jag kom hem, men efter att ha tagit några djupa andetag beslöt jag mig för att åka till affären och handla det som jag "måste" ha...hundmat, cola light och potatis. Sagt och gjort.
Nu har jag precis kommit hem och plockat upp varorna, och kan alltså lägga mig och "dö" en smula på soffan resten av dagen...
I dag siktar jag på enbart 3 kakaoshakes till mat, behövs efter gårdagens fall...(är fortfarande arg på mig själv för det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar