fredag 23 oktober 2009

WOOOOOOAAAAAW !!! NU HÄNDER DET GREJER!!!

Jaha, här har det varit lite NERVÖST idag...varför?
Jo, operationssköterskan (eller vad hon är) från Karolinska ringde mig på förmiddagen och berättade att hon hört att jag satt igång vårdgarantin. Men: den kommer inte att behövas för hon har en operationstid till mig:

MÅNDAG DEN 16:E NOVEMBER !!!

HJÄLP !!! Det är bara 3 veckor kvar på måndag ju!?! Tjohoooooo - äntligen blir det av, och före jul också ! Sedan tror jag att man får vara tejpad i upp till 6 månader...så: BEACH 2010 -HERE I COME !!!

Ja, vad ska man säga...jag blev GLAD men också JÄTTENERVÖS ! Hon skulle skicka mig en tid och först ska jag dit och träffa doktorn + en till plastikkirurg, för de kommer att vara två, och så får jag träffa narkosläkaren/sköterskan och får svar på alla frågor, och detta kommer att ske den 4/11.

Nu ska jag VRÅLTRÄNA fram tills dess, så jag har rejält med muskler innan jag lägger mig under kniven, för sedan lär det ju dröja innan jag kan träna och man tappar ganska fort muskelmassan....

Ja, det är självklart det här som dagens tankar kretsat kring...som ni säkert förstår.

krameli

2 kommentarer: