tisdag 13 oktober 2009

VÄLKOMMEN!

Hej och välkommen till min nya blogg!
Jag har sedan i vintras bloggat om min viktresa på cambridgekurens hemsida, men ska nu "flytta in" i en privat blogg. Förhoppningsvis är du som läser det här en av dem som följt mig under min viktnedgång och som vill fortsätta att följa mig och mitt liv.

Då jag sedan 2 veckor tillbaka jobbar som konsulent just för Cambridgekuren så kändes det lite fel att fortsätta blogga där, då den bloggen ska vara skriven av våra duktiga kunder, som kämpar med sin vikt. Inte om nyblivna konsulenter, även om jag fortfarande kämpar med min egen resa. Men, då kom alltså den här bloggen till och alla är välkomna att följa mig i mitt liv. Alla inlägg kommer säkert inte att handla om vikten, utan jag har ju en hel del andra saker på gång i mitt liv, som jag vill ventilera här.

Jag hoppas att du (gammal som ny läsare) kommer att gilla det jag skriver och lämna gärna en kommentar eller två.

Än en gång: Välkommen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar