onsdag 28 oktober 2009

Grå tisdag

Usch, vilken GRÅ dag det varit idag !?! Vem släckte lampan???
Började dagen med att fixa in en budget och affärsplan till banken. Budgeten såg "bra" ut tycker jag själv, nu är det bara att se till att man håller kundantalet uppe, så den håller också.

Åkte till vännen M en sväng och pratade bort lite tid,samt hämtade hö till kaninen. Då jag klev upp i morse tog jag fram ett helt kilo margarin, för att baka kakor, så nu ikväll har jag bakat 2 satser med drömmar, 1 sats schackrutor, 1 sats med brysselkex, 1 sats med brysselkex med pärlsocker och hallonsylt...tänkte att jag lika gärna kan fixa kakor till jul nu, så slipper jag det sedan, om jag inte mår bra efter operationen...har även gjort 2 formar med Mexicanagryta+ris, 2 formar med ris, pannbiff+brun sås, 3 formar pastagratäng och 4 formar lasagne...allt detta blir matlådor till tjejerna då jag kommit hem. Allt för att jag inte ska behöva hålla på så mycket. Ska även steka pannkakor, fixa lite fisk & ris, och köpa hem ravioli till dem, men detta får jag ta en annan dag. Innan jag gick ner för kvällen tog jag fram en liter mjölk ur frysen, för i morgon får det bli brödbak. Hujedamig - vad jag håller på !?!

...en del brukar fråga vad jag "går "på, och det är inte helt utan att jag ibland undrar över det själv ...*S*

Såg "Plastikkirurgerna" på TV4+...slukar det programmet just nu, och tycker det är så läskigt då de visar folk som är sövda...om några veckor ligger jag så där...helt livlös, och utlämnad i deras händer...HU !!!

Nej, nu är det dags att krypa ner i sängen...sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar