måndag 26 oktober 2009

I dag för 18 år sedan...

...på "Pepes pizza" i Stavanger, Norge, förlovade vi oss, Stefan och jag. 18 år sedan??? Jisus!

I dag fick jag kallelse till plastikkirurgen. Inskrivning den 4/11 och sedan op den 16/11. Spännande! Fick även en kallelse till ätstörningscentrumet, den 11/11 men ska ringa och avstyra det. En sak i taget nu! Kanske kan jag ta upp den kontakten efter nyår, om jag fortfarande känner att jag behöver..? Låter ju lite "larvigt" att jag ska kallas "ätstörd", men det ÄR ju en slags ätstörning, som jag måste komma "förbi" för att kunna äta "normalt" igen, och jag tar all hjälp jag kan få! Kanske vill de ändå skriva in min innan, vi får se vad de säger då jag ringer..?

Eftersom jag kommer att bli "borta" ifrån brukshundklubben under en längre period har jag idag börjat baka för att bunkra i frysen på klubben. Bakade 5 formar med chokladrutor, 3 satser Schackrutor och 3 satser kokostoppar. Sedan ska jag även baka bröd och bullar och lägga i frysen.
Ska även göra matlådor till barnen, så jag slipper tänka så mycket på matlagning då jag kommer hem. Lätt att bara värma på.

Jag gillar inte att inte veta hur jag kommer att må??? Men, jag lär ju få en del svar den 4:e, då jag får träffa både plastikkirurgerna, narkosläkaren och en sköterska ifrån avdelningen. Maken har tagit ledigt så han kan vara på sjukhuset under operationsdagen. Det känns tryggt.

...tänk...om bara 3 veckor har jag en "ny" mage och en NY NAVEL !!! Känns som att detta är ett väldigt viktigt steg i min viktminskningsresa, att få göra mig av med den här huden, att få en mage som jag törs visa upp, och kan köpa "rätt" storlek på byxorna...ja, det här är stort!

har idag haft min CK-butik öppen och det är alltid lika roligt att träffa mina kunder och se hur deras resultat blivit under den senaste veckan. Saknar några, och ska ta och ringa upp dem under veckan för att höra hur det går..? ;-) Ska även försöka hinna med att ordningställa lokalen i källaren innan operationen, så jag får ordning på min butik. Kan ju inte leva med att ha ett lager med CK-produkter på köksbänken hur länge som helst, även om det fungerar bra just nu *S*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar