tisdag 20 oktober 2009

Kursen avslutad

Jaha, idag hade vi vårt sista kurstillfälle på valpkursen och det verkade som att de var nöjda med kursen. Känns alltid lite vemodigt att ha sista tillfället, men då detta var en valpkurs så kommer de förhoppningsvis igen i vår.

Sitter här med ont i magen och mår inte alls bra...

Ringde viasat och fixade så dekodern till tv´n nere har börjat fungera igen. Den la av för några veckor sedan, men jag har inte haft tid att ringa och kolla vad felet var. Hur som helst fungerade inte kortet, så jag fick ta ett kort ifrån en box uppe, sätta i det där nere och de skickade en ny signal, och sedan blev det samma procedur uppe, sätta i det kort som suttit där nere och ta emot en ny signal och voliá - det fungerade! Så nu finns det inga ursäkter till varför jag inte ska träna på min crosstrainer mer, som står där nere och samlar damm...*L*

I morgon är det dags att ta tag i det hela igen. Träning, hård kur i några veckor och sedan ska jag nog vara "tillbaka". Känner mig väldigt DÅLIG då jag inte tränar...vill ju, men har bara inte funnits tid, då jag haft valparna. Men nu har jag bara en valp kvar och då är det lättare att sätta fart med sig själv.

Har mailat banken för att få hjälp med en företagskredit...får se hur det går. Måste ju investera i ett kassaregister till nyår, så jag tänkte att de kanske kan hjälpa mig lite där...vi får se!

tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar