fredag 23 oktober 2009

sen torsdag...

I dag är det ett år sedan jag tog min första CK-soppa! usch, minns fortfarande hur jag KVÄLJDES och sköljde ner med vatten, och övriga familjen sa åt mig att så där kan jag väl inte hålla på?!? UÄCK !!!
Men, envis som en åsna och snål som en gris så bestämde jag mig för att fortsätta "en vecka till..:" och sedan blev veckorna till månader och efter 7 månader hade jag loosat 50 kilo. Helt fantastiskt !!! Och nu jobbar jag som konsulent...ja, det hade man väl inte kunnat tro då, för ett år sedan...

Var till gymmet i morse och tränade i 75min. Och nu ikväll var jag på ett informationsmöte som skatteverket anordnar för nya företagare, Väldigt intressant och givande!

Rektorn ringde och berättade att hon haft ett långt samtal med M idag, och att i morgon kommer han att få en skriftlig varning ifrån henne. I och med det kommer jag inte att gå vidare, inte den här gången i alla fall...vad som händer i framtiden får vi ju se.

...nej, ner i sängen med mig nu!

2 kommentarer:

  1. Hej hopp gumman !
    Kika in och önskar dig en trevlig helg
    kram kram

    SvaraRadera
  2. ja den läraren måste få en varning, så gör man bara INTE!!!
    och du har vart så duktig med dina soppor :)
    kramelikram

    SvaraRadera