tisdag 13 oktober 2009

*UÄCK*

Vet inte riktigt hur det gick till, men plötsligt hade jag tappat kontrollen helt...glass,salta pinnar och kebabsallad...vill bara kräkas, men vet ju av erfarenhet att jag inte kan, så det är bara att "gilla läget" och inse att det blir hårda tag i morgon igen...måste ta kontroll över mig själv och få tillbaka lugnet. Varför det blev så här just idag? Ja, troligtvis för att jag ligger sjuk med feber och tyckte helt enkelt synd om mig själv...orkade inte laga mat och det var enklare att åka och hämta en varsin kebabsallad till mig och tjejerna...sedan blev det glass för att det var så skönt för halsen, och de salta pinnarna då? Vad fanns det för ursäkt för dem? Svar: inga!!! Kändes som att jag proppat i mig tillräckligt ändå, men knoppen sa: "Äsch, nu har du redan ätit för mycket så ät lite till..." Hm...ingen vidare kväll med andra ord...men imorgon är en ny dag och då måste jag ta nya tag.

Pratade med vårdgarantienheten härom dagen och de skulle börja kolla runt efter någon klinik som kan ta emot mig för operationen. Men det lär väl dröja ... råkade se en liknande operation på "Plastikkirurgerna" på tv4...UÄCK -såg inge vidare ut alls, och jag fick lov att switcha kanal, då det inte var bra för mig att se det där.

Hoppas febern ger med sig till i morgon och att jag orkar mig ut på i alla fall en liten promenad med jyckarna, för det här går inte!!! Skärpning Jenny!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar