fredag 6 april 2012

Det var det!

Jaha, nu är min påsk över ... va´? Redan??? Ja, faktiskt. Nu har jag/vi ätit lite påskmat i form av ägghalvor med mayo&räkor, ägghalvor med kaviar, rökt lax, köttbullar, citronmarinerad sparris, tjälknul, sås och potatis (den hoppade jag över). *burp*

I morgon ska döttrarna till sina respektive pojkvänner och maken och jag funderar på om det finns någon bio man skulle kunna gå och se..? Vi får se...

Så nu har jag ätit den påskmat jag tänkt äta den här påsken :)

kram kram

2 kommentarer:

  1. Ja påsken ja.. snabbt över, fast vi brukar inte fira så drastiskt som många andra gör ser jag i några bloggar, det har griljerats skinka osv. Nja, gott men det räcker med sådant till julen. Kram

    SvaraRadera
  2. Vaknar upp med sol.. lite snö har lagt sig men förhoppningsvis försvinner den under dagen. Mannen har börjat att måla lite, det sista som jag har lämnat över till han. ;) Kram

    SvaraRadera