tisdag 17 april 2012

WTF - idag hände det ?!?

Ja, i morse hände det som jag LOOOVAAAT AAALDRIIIG SKULLE HÄNDA - ever ever EVER !!!

Dottern A missade bussen, men det går en buss till som passerar ca 8-900m hemifrån oss ( i en korsning) som skulle gå om ca 5-8 min... Hon skulle aldrig hinna att ens springa dit bort... så vad gör mamman (som låg i sängen fortfarande)???

jo, jag gjorde det - jag hoppade i min LEOPARDMÖNSTRADE ONE PIECE och kastade mig ut i bilen för att skjutsa henne...
JAG SOM LOVAT ATT JAG ALDRIG SKA VISA MIG UTANFÖR DÖRREN MED DEN DÄR SPARKDRÄKTEN !??

Innan vi åkte sa jag: "Men jag måste ta på mig något, vore ju pinsamt att bli stoppad i morgonrock..."

Då jag kom hem säger dottern F (som skulle med en senare buss): "HUR pinsamt hade det inte varit om du blivit stoppad i DEN DÄR !?! Värre än morgonrock ju!!!"

Ja... de är söta mina barn ... Men nu blev jag inte stoppad, och kunde smita in utan att någon granne behövde se mig...

*PUH!*

1 kommentar:

  1. Haha, det där påminde mig om Bondesussanne i hennes blogg skrev hon för ett tag sedan om hur hon skjutsade sonen iklädd morgonrock på morgonen i den kallaste vintern ;)= Kram

    SvaraRadera