måndag 16 april 2012

...och så blev det måndag...

Helgen passerade smärtfritt.Det enda som väl var trist var att vi vaknade upp till ett vitt vinterland i Lördags - BLÄ!!!

På kvällen hade ungdomarna fixat så de kunde se UFC här hemifrån (gratis) så det blev MMA för hela slanten den kvällen. Men vi smet iväg till vännerna M och D och spelade lite kort. Och: Jag vann i chicago!!! Jag brukar inte vinna i kortspel så det var lite av en överraskning :)

I går var vi lite slöa eftersom det blev en sen kväll/natt.

Dottern F äter ju inte bröd, men nu har jag hittat ett LCHF-recept som jag testade igår. Det innehåller inget mjöl, utan riven mandel, pofiber och husk, och enligt henne och mannen smakade det bra (jag är ju mandelallergiker så jag kan inte smaka)

I dag skiner solen och jag tog med mig hundarna på en 90 mins prommis i skogen. Stannade ett slag och satte mig på en sten och bara njöööt av solen, men efter ett tag tyckte hundarna att jag vara alldeles FÖR tråkig så vi gick vidare. :)

Ska ta och dammsuga och torka golven - igen...

kramiz

1 kommentar:

  1. Snön kom hit idag, men nu tittar solen fram och det är bara en tidsfråga innan all snö är borta igen. Skönt. Man vill ju gärna ha snöfritt när man är ledig.

    Läste häromdagen om bloggdesign i förra inlägget. Jag har aldrig pysslat med program, det brukar vara att pyssla med koderna för min del. Men det finns färdiga bloggdesigner att hämta hem gratis.

    Kram

    SvaraRadera