torsdag 19 april 2012

so far so good

Jaha, äntligen är jag då "tillbaka" i mitt rätta jag. :)
Har precis tittat på "Våra bästa år" och 20 min av programmet stod jag på löpbandet, då märker jag liksom inte att det är tråkigt...och ja, jag veeet, det var ju sagt 10 min, men jag tycker ändå att jag klarar av dessa 20 nu. Och skulle jag märka att jag får jätteont får jag minska ner till 15. Jag VILL ju komma i form nu, och om jag inte får träna så gååår det bara inte...

Hur som helst så var det ju inte så svårt att hålla sig till enbart shakes igår, då jag mådde så illa efter min egenmisshandel. Men, resultatet kom ju på vågen i morse: -1,8 kg - yeay! Jaja, det ÄR vätska, men ändå... ;)

Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan får det nog bli en prommis med hundarna - och GIVETVIS ska runkeeper "med" ! :)

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar