måndag 23 april 2012

En ganska lugn och skön dag...ja, faktiskt!

Måndag igen. För många är detta en start på en lång arbetsvecka, andra jobbar skift och har "måndag" lite då och då... För mig betyder måndagen att jag blir själv med hundarna här hemma på dagtid. Men inte idag, för dottern A hade sådan mensvärk att hon inte kunde kliva ur sängen - stackarn :( Å andra sidan har jag ju inte märkt av henne förrän nu ikväll, då hon börjar bli människa igen. Åkte en sväng till Älmsta och handlade och sedan hade jag butiken öppen mellan 15-17.30 och hade lite trevliga medlemsmöten. Nu ikväll tog jag först Tuffla och Stella på en 36 min´s prommis och sedan Kajsa på en 30 min´s. Blir ingen mil idag heller, men har i alla fall rört på mig :) I kväll ska jag se Alcatraz och bara mysa. krameli

2 kommentarer:

  1. Bra serie det där :) Har varit lugnt här med, förutom en sväng med lite shopping och fika med dottern. Regnat har det gjort nästan hela dagen. *blää* Kram

    SvaraRadera
  2. Måndag innebär ny vecka ensam i runt 12 timmar varje dag med barnen för min del.

    SvaraRadera