söndag 1 april 2012

Varför händer det inte mig???

ALltså jag blir lite sur... här bloggar man och är flitig... men... DOTTERN blir kontaktad av Veckorevyn att hon fick biljetter till förhandsvisningen av filmen "Titanic" i 3D (det här var väl i onsdags tror jag) och hon frågar då tillbaka hur många biljetter hon får, och de ställer motfrågan: hur många vill du ha? Ja, hon är ju inte blyg av sig så hon drar till med sex biljetter, och FÅR DET !!! Så hon och hennes vänner fick skynda sig i väg på bio, hipp som happ... ja, det är tufft att vara ung och ha många läsare på sin blogg, eller ..? Varför händer det inte mig???

kramiz

3 kommentarer:

  1. Kul att gå på titanic i 3D :) Vore häftigt att se :)

    Sv: Wow, vilken resa du har gjort! Vad duktig du är som har gått så mycket ned i vikt. 67 kg är helt otroligt mycket. Ja, det där med att se annorlunda ut, Mikael som kom 2:a i BL kände man knappt igen när han stod där på scenen. Var tvungen att kolla en extra gång om det verkligen var han som stod där.

    SvaraRadera
  2. Vad kul för henne.. :) Med så många biljetter så åker väl ni alla ;) Själv har jag 2 biljetter snart i min brevlåda. Jag har fått från allas biljetter till spegel, spegel :) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, vilken fantastisk resa han har gjort :)

    SvaraRadera