fredag 20 april 2012

Regnet det bara öser ner...

...och emellanåt är det stora vita glopp-droppar som faller från himlen *urk*Hur ska det nu bli med mitt nya mål, att jag ska gå 1 mil/dag inom 2 veckor? Jaja, jag har ju några dagar kvar tills dess så dte ska jag nog hinna med :)

Inte ens hundarna vill gå ut idag. Är så roligt att folk säger: "Jamen, har man hund så måste man ju ut oavsett väder..." Här är det inte ett måste. De går helst bara ut på gräsmattan och pinkar och sedan springer de in igen. Så jag antar att även detta som man säger att det är "hundväder" ute stämmer inte heller... inte på mina jyckar i alla fall :)

Hur som helst ska jag till Norrtälje en sväng för att hanlda och hämta min leverans (som kära brevbäraren inte ställde av då han var här igår, trots att han/hon ska det) *hrmpf*

Sedan kommer det väl inte hända så mycket innan Let´s Dance ikväll då. :)

Kan ju bara säga att det här med promenaderna ger resultat, eller vad säger ni om -3,2 kg på 2 dagar!?! *Härligt!*

Ha en skön fredag där ute i landet!
kramiz

1 kommentar:

  1. Vädret är skit.. Vi har iofs regnfritt just nu. Men man önskar sig ett finare väder när man är ledig som jag är denna helgen. Nästa helg är dte jobb igen. Kram

    SvaraRadera