söndag 29 april 2012

Långhelgen fortsätter

Jamen vad hände med mig då? Flera dagar sedan jag skrev ju, men det blir lätt så då man har familjen hemma, långledig... I går tog jag en "mor & Dotter-dag" med dottern A. Kände att det kunde behövas. Hon behövde kläder till kommande dansshowerna, så vi åkte in till Täby Centrum och shoppade loss lite. Hon blev ju så klart hungrig då vi var där, så vi hamnade på Donken...men jag nöjde mig med en cola light, och så roade jag mig med att fota henne då hon åt :)
I går kväll var vi över till vännerna T och V. De har 3v gamla (?) kattungar som skulle få äta mat för första gången... bilderna blev INTE bra, för de satt ju inte still, men blev några i af:
I dag har mannen jobbat några timmar, och jag har varit ute och krattat och fixat i det fina vårvädret. Och nu ikväll har jag ju varit på gymmet och jobbat, i receptionen. Var himla lugnt där... märks att det är "finvär´" kramiz

1 kommentar: