onsdag 4 april 2012

Nu har jag gjort det!

Skickade nyss ett mail där jag skrev att jag fått ett dilemma. Att jag sökt en annan tjänst som jag inte fått svar om än, och om jag får den så kommer jag att ta den. Skrev även att det är upp till henne, om jag ska komma in och jobba fram tills dess, och sedan får vi se, eller om jag helt enkelt ska invänta svar och sedan höra av mig för att se om de hittat någon annan? Jag skrev också att om jag inte får den så vill jag gärna jobba hos dem...

OCH: IDAG HAR C.O RINGT BÄSTASTE M FÖR REFERENSER!!! Hon hade "höjt mig till skyarna" och de hade låtit nöjda med det hon hade att komma med. På frågan om mina svagheter hade hon sagt: "Jag kan inte komma på någon direkt svaghet, jo, kanske att hon aldrig sätter sig själv i första rum, utan ser till att alla andra har det bra - om det nu kan ses som en svaghet?" De hade även frågat om hur jag var i stressade situationer, och då hade hon sagt att på alla resor vi varit på tillsammans så har ju JAG varit "reseledaren" och haft full koll på tågtider mm och att då hon själv kunde vara superstressad över något så liksom "kliver jag in" och "slutför" uppgiften...

Ja, det lät väl bra ??? En annan som stod på min referenslista, och som de inte ringt skrev nyss på fb: "Ja, anställer de inte dig, då får de skylla sig själva" :)

Så nu håller vi tummarna för ett samtal ifrån dem SNART - jag är i af med i "rullarna" ännu så länge !!!

kramiz

4 kommentarer:

  1. Underbart, det bådar gott för ett kommande jobb på c.o, toppen. Håller alla tummar och tår på att du skall få det jobbet. Kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att det ska bli som du vill och vilka bra referenser :) Va stolt över dig själv och du! Du är oxå viktig!!!

    Haha ja hade det inte varit för att tjejerna älskar dom så hade jag knäckt skivorna för länge sedan!!!

    SvaraRadera
  3. Låter underbart :)

    Önskar er en härlig påsk nu Kram

    SvaraRadera