torsdag 5 april 2012

Skärtorsdag

Ja, idag börjar ju påsken också - och vilken trevlig start det var på den i år!!! :) Jag har fortfarande inte smält riktigt att jag faktiskt fått jobb, och precis där jag ville också?

Jag har ju varit egen i snart 16 år och innan dess pluggade jag i 3 år... så det är ganksa länge sedan som jag hade en fast tjänst, och nu så ... ja, nu har jag fått det! :)

Löpbandet kom ju hem häromdagen och jag har precis gått i 12 min medan jag tittade på "Revenge" - vilket BRA serie det är!!! Jag hoppas bara att den verkligen har ett slut för det värsta jag vet är då de gör säsong på säsong och bara mal på, som med t ex Lost, Hero och Prison Break ...då lakas de ju bara ur på något sätt och tappar tittare. Då är det bättre att göra ett slut och starta upp en annan serie.

kramiz

4 kommentarer:

  1. Trodde du skrivet om jobbet =)
    MAssa grattis!!

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till jobbet. Roligt med en "nystart" då man vänder blad och möter något nytt. Trevlig påsk!!
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  3. Underbart.. Grattis till det nya jobbet, det var du värd och bra att börja med en låg tjänst så du kommer in i det hela. Revenge, ja den är helt underbar den serien. *gillar* en massa. Kram

    SvaraRadera