måndag 6 juni 2011

18 år sedan...

Länna kyrka, kl 14.00, den 5/6 1993... det var en lördag med strålande solsken ...
Ja, idag är det alltså 18 år sedan jag gifte mig med mannen i mitt liv <3
Vad hände? Var tog åren vägen? Visst man har ju skaffat 2 barn, köpt hus mm mm men ändå??? HJÄLP - STOPPA TIDEN !!!

Har slavat på Brukshundklubben hela dagen och idag var det lite mer att göra - me like! Och sedan jag kom hem har jag tittat på BIG BROTHER: GRATTIS SIMON !!! ... och just nu syr jag på dotterns balklänning...

Lite dålig update idag, men jag är snart på banan igen !

krameli

7 kommentarer:

  1. J avart tar tiden vägen, hoppas att ni kan få en fin bröllopsdag tillsammans, och jag såg BB med, grattis till Simon. Nu blir det sängen. Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott på eran 18 års dag <3.

    Du anar inte hur skönt det va att läsa din kommentar i min privata. Du har räddat mitt liv!!!

    SvaraRadera
  3. Du.... ta hand om familjen och ditt, vi klarar oss (knappt...)
    GRATTIS till er dag vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du har haft det bra, både dagen och kvällen.. Här blir det nu sängen i allafall. Kram

    SvaraRadera
  5. Men hjälp.. Du har inte uppdaterat och jag skall gå och lägga mig, nu får jag ju försöka att gissa mig till vad du har haft för dig idag. Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till bröllops-dagen!

    Jag satt också och tittade på BB och det var helt och fullt rätt vinnare. En mycket tacksam människa- Simon!

    enkla nettan

    SvaraRadera