onsdag 29 juni 2011

varmt!

Äntligen lite sommarvärme !!!
Jag började dagen med att åka in till N-e och gå till arbetsförmedlingen, där jag skrevs in. Inte är jag någon "prio 1" då jag ju dels är egen företagare (med andra ord inte "arbetslös") och inte lyfter någon a-kassa eller annan ersättning. Och allt hon tipsade om hade jag redan gjort, skickat ut cv till ställen jag kunde tänka mig att jobba på, sökt de som finns att söka och spridit bland mina vänner o bekanta att jag söker en deltidstjänst... Jaja, nu ÄR jag inskriven i alla fall...

Sedan bar det av till Rusta och beställde en duschkabin. Måste ju riva hela duschen i tvättstugan, men samtidigt måste vi ju ha någonstans att duscha (stod visst i tidningen om någon som inte duschat på 37 år men sådana är inte vi...), och så handlade jag lite. Hem med varorna och sedan till gymmet för en liten "introduktion" vad jag ska göra då jag vikarierar där nästa vecka.

Väl hemma blev det grillning av hamburgare och halloumi. Mycket populärt! Just nu ser jag på Biggest Looser, och dottern A är och badar och dottern F + pojkvännen är inne i N-e.

I morgon blir det ju magnetröntgen...ser INTE fram emot det, men jag ska ju i alla fall få åka in med fötterna före, så jag hoppas att det ska gå bättre än förra gången (2006) Sedan får vi se om de hittar något?

kram kram

3 kommentarer:

  1. Du klarar det vännen!!! Jag finns ju med dig i tankarna!! Och så många fler,,

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Skall tänka på dig i morgon. Hoppas att det löser sig på jobb fronten oxå
    Krameli kram Mamma Mia

    SvaraRadera
  3. Du skall se att det kommer att gå bra för dig imorrn, vi är många som tänker på dig. Kram

    SvaraRadera