måndag 27 juni 2011

HJÄLP - inga varor !?!

Nej ni... postbilen stannade INTE här utanför som jag beställt idag, och därmed har jag INGA varor i butiken till mina kunder ??? HUR kunde det bli så???
Försökte ringa postens kundtjänst och fick prata med en väldigt otrevlig kärring (ja, hon VAR det!)som inte alls förstod mitt problem: "Jamen då får du dem ju i morgon..." ehhhh... och till slut fick jag henne att ge mig ett telefon nr till kontoret i N-e och så säger hon: "Men det är nog inte någon inne där nu." varpå jag snäser: "Ja, så kanske det är, men jag tänker FÖRSÖKA i alla fall!" och så la jag faktisk på luren...

Naturligtvis svarade de inte, men jag har lämnat ett meddelande, så vi får se om de ringer upp... annars får jag stå här och skämmas då kunderna kommer... några ska jag smsá till, men andra har jag ju ingen aning om ifall de tänkt komma just idag eller inte? GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

upprörda kramar

2 kommentarer:

  1. Den där posten är fruktansvärd!!!
    Min väninna fick sitt paket uppslitet och där va en massa kläder som va borta. Det är skamligt och jag föratår inte vad dom sysslar med. Flera paket har försvunnit för mig med :(
    Förstår att du är upprörd och det är du med all rätt!!!

    Ja han ska väck, jag ställde ett ultimatum på gubben och det blir inneboenden eller jag som flyttar.
    Älsk bar vår inneboende att flytta igår så förhoppningsvis så är han borta snart. Jag kan inte ens göra som jag själv vill i mitt eget hem och jag kan inte gå ut med mina barn när jag vill för att han sover. Hans byggnads värme fläkt höjde vår elräkning med 1400 spänn i månaden, vi har inte ens fått 100 kr. Han kan stå och titta för att titta när jag börjar laga mat och sen komma in lagom tills den är färdig och sätta sig till bords.
    Jag klarar inte mer, vi har det snålt redan, vi är snälla men det finns gränser.

    Jag är tyvärr inte lika stark som dig där, jag åt en rulltårtebit med grädde och jordgubbar sen tackade jag nej till allt annat.
    Känns som att hela jag är ur balans nu när det gäller kosten.

    Jag har fått ditt mail, och svarat men av någon anledning så kan jag inte skicka det till dig, nu kommer jag inte ens in på min mail :(
    Så jag har inte glömt bort dig.

    Kramar och ursäkta den långa kommentaren.

    SvaraRadera
  2. Men gud såå irriterande när det blir så, när du hade väntat dig varorna eller kunderna i detta fallet. Hoppas att det löste sig. Kram

    SvaraRadera