lördag 11 juni 2011

solig fredag

Wow - vilket väder!!!
Första dagen på sommarlovet och dottern F åkte till Gröna Lund med pojkvännen och dottern A åkte till N-e för att sola/badad - bra start på lovet!

I dag har valparna ätit foder för första gången, uppblött i majsvälling och MUMS vad de tyckte det var gott!!! Man märker att Kajsa inte orkar dia dem så mycket och de behöver ju få i sig mat för att växa ... I dag är de 4 veckor och halva tiden har redan gått ?!? Jag måste fixa annonsen och sätta ut den på Blocket. Har bara varit lite mycket här den här veckan... men i morgon SKA det fixas!

Krameli

5 kommentarer:

  1. Härligt att ni har sådant gott väder, min son skall till Gröna Lund till vecka med sin pappa och sambo. Skall bli kul att höra vad han tyckte om det. Oj, 4 veckor redan.. vad tiden går fort. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej gumms nu är jag tillbaka i vekrligheten, gud vad man får att ta igen när man´inte skött bloggningen på 2 dgr, galet!!!
    Nu är vi på väg till Norrköping.
    pussa valparna!!!

    SvaraRadera
  3. kan du inte visa lite bilder på de små bebisarna :)
    kramar

    SvaraRadera
  4. Tiden går fort säger man ju när man är lycklig.
    Här rullar det på bra oxå.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  5. Halloj igen
    Det fungerar inte att skriva kommentarer genom mitt google konto och jag förstår inte varför.
    Kramis Mia

    SvaraRadera