lördag 4 juni 2011

Lördag

Jaha, idag har vi varit på mc-fest - i det superhärliga vädret !!! Såg dock väldigt varmt ut för dem som gick omkring med skinnställ och boots...
Till saken hör att jag är INTE något spätta på något vis. Jag tycker att motorcyklar är lite för farliga, då jag har många vänner som drabbats hårt av olyckor, tyvärr. Mannen har ju en som står i garaget, och visst har jag åkt med, men jag njuter absolut inte av det. Däremot tycker jag de är fina att titta på och det är lite "häftigt" i alla fall... och vilken entusiasm, alla som polerar, sköter om, lackar, bygger om osv och visst är det häftigt med läderkläder, svarta, fransar, boots... ja, jag gillar "stilen" liksom...

I kväll är mannen på herrmiddag och vill bli hämtat i N-e någon gång senare, och dottern A är hos en kompis och ska hämtas hon med i kväll. Förhoppningsvis kan jag samköra hämtningen :)

 I morgon är det Brukshundklubben som gäller igen.

tjing tjing!

3 kommentarer:

  1. Hoppas du kan hämta båda två samtidigt.... *ler*

    oh ja bästa vänner är det bästa man kan ha :)

    SvaraRadera
  2. Men jag vill åka men tycker inte om att titta på dom ;) Ska vi liksom slå oss samman? Tror nog att du är en spätta ;)

    SvaraRadera